четверг, 12 октября 2017 г.

Виховний захід
«Свято козацької пісні»
Мета: виховувати глибоку повагу до козаків, які віддали своє життя  в імя  майбутнього людства; примножувати традиції нашого народу; розвивати почуття гордості за минуле нашої Батьківщини, прищеплювати любов до неньки -України.

Вчитель:  Шановні гості і всі присутні у цьому залі. Дозвольте привітати вас із Днем захисника України.
День захисника України — свято, що відзначається в Україні 14 жовтня у день святої Покрови Пресвятої Богородиці водночас з Днем Українського козацтва. З 2015 року   є державним святом
День Захисника України – це мужності й геройства свято. І ми вклоняємося тим, хто літ тому назад багато і тим, хто нині з автоматом нам спокій береже і захищає мене і маму, і сестру, і брата велику нашу всю родину- рідну, вільну Україну. Ми щасливі, що народилися на чудовій, мальовничій землі. Тут жили наші діди, прадіди, тут живут живуть наші батьки, тут корінь роду українського, що сягає сивої давнини. І де б ми не були, відчуваємо поклик рідної землі.
Виходять діти
1. Я люблю кожну квіточку в полі
І струмок, що до річки біжить.
І високі, до неба, тополі
Й чисту-чисту небесну блакить.

2. І у синьому небі лелеки,
Й журавлину осінню печаль.
Й споришеві стежки, що далеко
Розійшлись по землі в синю даль.

3. У маленькі свої долоньки
Я промінчики сонця ловлю.
Україну мою, рідну неньку,
Я усім своїм серцем люблю

4. 14 жовтня Україна святкує славне свято,
Це свято - чоловіче, твоє це свято, брате!
Це свято тих, хто ладен в будь-яку хвилину
Батьківщину захищати і рідну Україну!

5. Джерельний тихий спів води,
 Безкрайнії степів простори,
І смерековії ліси,
Широкі плаї, круті гори!


6. Духмяний хліб на рушнику,
Гостинно розпростерті руки,
Щасливу матері сльозу,
 І дідуся з веселим внуком!

7. За бескиди на  дніпровських  схилах,
За наш пісенний славний рід,
За пломінь в косах у калини,
І за чумацький небозвід!

8.  За нашу рідну Україну,
 Що зберегли за всі віки —
Низький уклін і тричі «СЛАВА!»
Українські захисники

 9. Пташка – від пташки, від зерня – зернина,
Паросток кожний з коріння батьків.
Ти – Україна і я – Україна,
Іскра вітчизни в горнилі віків.

10. Із давнини, з докозацьких шляхів,
Рід воскресав із недолі, з руїни.
Серцем і плоттю усяк розумів:
Ти – Україно,  і я – Україна.

11.Родинонько наша, червона калина,
Як писанки села у рястах – садах,
Живи Україно, моя Україно,
Хай Бог тобі множить щасливі літа!

 12. Десь там, за далекими ланами літ,
Де в травах дитинства стежина,
Стоїть біля батьківських сивих воріт
Калина, червона калина.

13. Вона проводила синів на війну,
Гілля до шинелі тулила.
Не знала в розлуці спокою і сну
Калина, червона калина.

Пісня "Червона калина (дівчата )

Вихід дітей
1.  Що говорить вам козак,
це крилате горде слово.
Чом завжди буває так,
що світлішає від нього?

2. Козаки - це вільні люди.
Козаки безстрашні всюди.
Козаки - борці за волю,
За народну щастя й долю.

3.  Козак – це людина чесна і смілива
Найдорожче йому – Батьківщина!

4. Козак – слабому захисник.
Цінити побратимство звик!

5. Козак – усім народам друг.
Міцний, лицарський в нього дух!

6. Козак – це той, хто за освіту,
Хто любить пісню і молитву!

7. Козак вкраїнську любить мову,
Додержить завжди свого слова!
Ось настав чудовий день,
Повен сонця і пісень.

Пісня у виконанні учнів 3-А класу

А давайте проведемо маленьку «історичну вікторину».
Отже запитання:
1. Козацька держава?  (Запорізька Січ)
2. Острів, де жили козаки?   (Хортиця)
3. Кому заборонено було навіть ступати на Січ?   (жінкам)
4. Вірний друг козаків?   (кінь)
5. Козацька зачіска?   (оселедець)
6. Бойове мистецтво козаків?  (бойовий гопак)
7. Що означає слово «козак»?   (вільна людина)
Вед.: Саме на свято Покрови козаки проводили свої ради, на яких вибирали нового гетьмана або кошового отамана.
1. Звання високе – чоловік,
І захисник людського роду.
Несіть ви гордо з віку в вік,
Славні мужі мого народу!

2. Захисник – наша слава!
Захисник – наша гордість!
Ти надія держави
Й легендарна хоробрість!

3. Благословенна й радісна година
Безсмертна буде в пам’яті віків,
Сьогодні славить вся країна
Своїх синів, батьків, чоловіків

Пісня від учнів 3-Б класу

1.  Силу і мужність беремо від тата,
І до Вітчизни любов від батьків.
Віра, надія – мрія крилата –
Все йде від тата до дочок й синів.

 2. В спадщину нам від батьків – Батьківщина:
Плеса озерні, ліси і поля,
Рідний куточок і вся Україна –
Мила, найкраща у світі земля!
3. В це свято сьогодні ми хочемо вітати
Усіх ветеранів життя – дідусів,
Від щирого серця їм побажати
Прожити в здоров’ї на втіху усім.

 4. За втомлені руки, й недоспані ночі,
За сиве волосся на скронях у них.
Хай діти і внуки пошану складають,
І люблять й шанують своїх дідусів.

Пісня учнів 3-В класу

1. Люблю тебе, Вітчизна, мила Україна,
Бо щастя жити ти мені дала,
Для мене ти одна і рідна, і єдина,
Я все зроблю, щоб ти завжди цвіла.

2. Я навчусь марширувати. 
Виросту - піду в солдати.
 
Буду справжнім вояком.
 
Вивчусь на артилериста,
 
Або стану я танкістом,
 
А ще краще - моряком.
 
А допоки вчусь у тата,
 
Україну захищати.
 
І, як він, як наш дідусь,
 
Я нікого не боюсь.
 

3. Дід мій в армії служив, 
Тато в армії служив.
 
Я служити теж піду,
 
І я їх не підведу.
 

4. На землі або на морі 
Я стоятиму в дозорі,
 
Батьківщину не віддам
 
Злим, підступним ворогам.
 
Тато каже: "Молодець!
 
Справжній синку, ти боєць!"
 


Пісня учнів 3-Г класу

1. Що за свято та без танців?
Це, напевно, скаже всяк.
То ж попросимо сміливців
Станцювати нам «Гопак»!

2. Тримайся, козаче, сміливим будь,
Козак не плаче, це не забудь.
Нехай невдача,нехай біда,
Ніщо не зломить вже козака.

3. Здоров’я  і щастя всім нашим родинам
Цвіту і плоду нашій Україні!
Щоб був достаток на столі
У кожнім місті і селі.

Танець учнів 3 –Г класу

1. Хай змилостивиться над нами доля,
Хай майбутнє буде без війни,
Щоб не з фронту, а з заводу, з поля
Батька виглядали всі сини.

2.І нехай же квітне ваше щастя,
І дзвінкі для вас звучать пісні,
Стелиться всім шлях сонячний й квітчастий,
В ранок завтрашній чудовий і ясний.

3. День захисника Вітчизни-
Мужності й геройства свято.
І ми вклоняємося тим,
Хто літ тому назад багато
І тим, хто нині з автоматом
Наш спокій береже і захищає,
Всю нашу велику родину,
Рідну землю свою  Україну.

4. Хай мир панує завжди і спокій навкруги,
Будь-що тобі хай буде, мій брате, до снаги,
Хай множаться здобутки, життя хай процвітає,
Покровом Божа Матір тобі хай огортає!

5. Нехай ніхто не половинить, твоїх земель не розтина,
Бо ти єдина, Україно, бо ти на всіх у нас одна.
Одна від Заходу й до Сходу, володарка земель і вод –
Ніхто не ділить хай народу, бо не поділиться народ.

6. Нехай ніхто не половинить, твоїх земель не розтина,
Бо ти єдина, Україно, бо ти на світі в нас одна.
Люблю тебе, Вітчизна, мила Україна,
Бо щастя жити ти мені дала,
Для мене ти одна і рідна, і єдина,
Я все зроблю, щоб ти завжди цвіла.

7. Я – твій громадянин, я прагну підростати,
Тягнусь пагінчиком до світла і тепла,
Моя свята і рідна Україна-мати,
Я все зроблю, щоб ти завжди цвіла.

Пісня «Не давайте суму жити»

Вед.: Хай назавжди поселяться в наших сім’ях Любов, Повага, Статок. І той місточок доброти і любові між батьками і дітьми ніколи не переривається. Щастя Вам усім!










Комментариев нет:

Отправить комментарий